Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

woensdag 2 februari 2011

SNELLE SFEERMAKERS.


 Muziekpapier geplakt op een terracottapotje en een bal.
In het potje heb ik een kant en klaar vogelnestje met eieren en veertjes gedaan.
Lente :-)

13 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Lieve Marleen.
Wat een geweldige post .
mijn dag kan niet meer stuk.
dit slaat weer alles !!!.
Knuffel Margarita

Unknown zei

Heel mooi
Waar haal jij al dat muziekpapier weg
Kringloop?
Liefs Gea

DEKAKADO zei

Dat is heeeel oud muziekpapier en ligt hier gewoon in de kast. Een familiehuis, waar veel spullen gewoon zijn blijven liggen. Oma en mijn man zijn in dit huis geboren. En ik denk altijd dat ik oooveral iets van kan maken, dus gooi weinig weg.Liefs, Marleen.

Jeany zei

ja heerlijk hé? ik wil ook lente, ben net met mijn 'koe' gaan wandelen, die zit weer helemaal onder de modder, bahhh, ik wil nu gewoon eens mooi en droog weer. ☺ Maare, jouw lente is prachtig geworden, ik kom gewoon bij jou opsnuiven, hahaa

Saartje zei

Heel mooi, dat muziekpapier is echt prachtig!
Groetjes, Saartje

Agnes zei

Nog een keer proberen....
Wat is het ontzettend mooi, zo simpel,maar uniek.
Dat nestje is ook zo leuk!
Ik heb zelf veel oude pianoboeken,maar speel al jaren niet meer.Ik kopieer een blad en maak dat dan "oud" met Photoscape.
Op internet is veel bladmuziek te vinden (musicsheet), kan je downloaden en dan uitprinten.
Wees zuinig op je mooie (oude) spullen..het maakt alles zo mooi!

Lieve groeten,
Agnes

greet's foto's zei

ziet er goed uit,dat potje,heel lief,zo haal je het voorjaar,waar iedereen zo naar verlangt in huis.

groetjes Oma Nijn

Francien zei

Wat leuk Marleen...met zulke kleine dingetjes wordt het altijd heel gezellig en inderdaad...de lente komt zo een beetje dichterbij...super idee weer!!
groetjes Francien.

Mignonnn zei

Wat ziet dat er leuk uit.. Echt super.. En waar haal je dat muziek papier vandaan. Ik ben er al een tijdje naar op zoek maar kan het niet vinden..

Groetjes
Mignon

Desirée-ScrapDees zei

wat gezellig allemaal!

Het Knuter Huuske zei

Erg Leuk!
Ik heb laatst potjes gemaakt met een geborduurd randje....
Vond ze zelf wel leuk geworden....
Maar een bloempotje is ook een leuk idee om zo te versieren...

Groetjes van Ivonne.

Anneke zei

Supermooi al deze dingen bij elkaar!

Unknown zei

Wat een super leuk idee weer.
Ga ik zeker onthouden.
Vorig jaar had ik eieren op die manier versierd.
Groetjes Brigitte