Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

maandag 9 mei 2011

VAKANTIEKIEKJES.






Even een paar vakantiefoto's met jullie delen.
Natuurlijk kan ik deze uitgebloeide paardebloem ook thuis (in het gazon) fotograferen, maar tijdens de vakantie istie zoveel malen mooier.
Hoe mooi kan kastanjebloesem van dichtbij zijn. En dan ook nog met zo'n grandioze achtergrond. Dit was echt genieten.
De vogel was gevlogen hoop ik.

We hebben 2x een veulen geboren zien worden. Hier heb ik natuurlijk veel foto's van genomen. Wat een wonder, elke keer weer.

9 opmerkingen:

Jolette zei

Prachtige foto's Marleen!!!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marleen,

Prachtige foto's en een veulen zien geboren worden, wauw, dat kan ook niet iedereen meemaken van dichtbij hé.

Groetjes, Jaimie

Judy zei

Prachtige foto's Marleen! Wat zien die bloemen er prachtig uit van dichtbij, zeg! Daar neem je op vakantie even de tijd voor, als je thuis bent zie je "onkruid" en "wieden"... Hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!

Unknown zei

Hele mooie foto's je hebt vast een leuke vakantie gehad

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Wat een mooie foto's!Ik zie je al in het gras liggen om een mooie foto te maken van de paardebloem. Je had toch zeker niet je witte broek aan???

Liefs Thea♥

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een pracht foto"s Marleen. Wat is de natuur toch mooi he, maar je moet het wel willen zien. De bloesem en achtergrond is om stil van te worden. Dat is genieten.
groetjes Marja

Esther zei

Wat een mooie foto's dat is zeker genieten, Groetjes Esther.

Bianca Kalksma zei

Prachtige foto's! Je zult weer veel inspiratie hebben opgedaan denk ik!!

Jeany zei

prachtig mooi foto's Marleen, en dat veulentje liefffffffffffffffff.
je had een mooie vakantie dat zie je zo ☺