Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

maandag 23 mei 2011

SIERKUSSENTJE.

Vanmorgen heb ik het sierkussentje afgemaakt tussen de bedrijven (huishouden) door.

Eerst heb ik met een volle draad borduurzijde het hart geborduurd
.Daarna heb ik er een zilverkleurige ketting omheen genaaid.
Afm. ong. 20x20 cm.


Vanmiddag heb ik heerlijk buiten in onze tuin geschilderd met acrylverf.

De merels floten en de zon scheen.
En ik stond onder de notenboom met alleen maar groen en bloemen om me heen.
Mijn dag kon niet meer stuk.

Zodra het schilderij af is zal ik het op mijn blog DEKAKUNST zetten.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Alweer zo'n lief kussentje
En het schilderij is veelbelovend
Liefs Gea

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

ja wat een heerlijk weer he. Dan is genieten van de natuur erg belangrijk. Heb zaterdag ook zo genoten van een mooie tuin. Je schilderij is ontzettend mooi!!!!. Ben zeer benieuwd als hij op je andere site staat.
Groetjes Marja

Jeany zei

nou de mijne ook niet, meid wat is dit mooi, ik sta helemaal paf, het kussentje ook hor, tussen de bedrijven heen, ik krijg niet eens tijd om te ademen, hahaa, maar dat schilderij, meiske toch, wat mooi!!!!!!

Unknown zei

Wat een mooi, lief kussentje! en je schilderij wordt ook erg mooi! Groetjes, Nancy

Bianca Kalksma zei

uh, het schilderij is nog niet af? :) :) prachtig is het al, laat staan als het af is?!

Le Patiné zei

Het kussentje is erg lief geworden. En je schilderij? Plaatsen als het af is? Is het niet af dan?

Ik vind hem nu al geweldig.

groetjes Natasja

greet's foto's zei

leuk kussentje hoor, maar je schilderij is geweldig,prachtige kleuren.

groetjes GREET