Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 3 december 2010

WINTER.

Deze week zag en hoorde ik.........

Heeeeeeeeeel veeeeeeeel meeuwen.(Wel 20)
Heeeeeeel veeeeeeeeeeeel lawaai.
Heeeeeeel veeeeeeeeeeel geruzie.

Om 3 plakjes brood.

5 opmerkingen:

Jeany zei

hahaa, meeuwen? zitten julie dicht bij de zee? of zijn dit landmeeuwen?

Roos zei

Zomaar in de achtertuin? Naja ;-)
En nu ga ik snel op je andere blog spieken of daar ook een DWZI staat...
Fijn weekend!

Francien zei

Ja hier zijn ze ook in de tuin Marleen...en maar gillen...en bekvechten met elkaar...en de kleine vogeltjes maar alles opeten in die tijd dat hun ruziën...zoals het spreekwoord...maar ja...je zult maar honger hebben...en koud...dus op laatst was er "vrede" want er was genoeg voor allemaal...fijn weekend...groetjes Francien.

Fien zei

O en die màken een herrie! Welkom bij de DZWI-club.

Anoniem zei

Nou Marleen......als je erge honger hebt, zijn 4 sneetjes toch nog veel!!

Fijne Sint!!