Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 3 december 2010

SWAPSISTER.

Morgen gaattie op de bus.
Iets vervroegd i.v.m. de poststaking.
Leuk "klusje" en leuk spannend.
...................
Een goed weekend gewenst en een heerlijke Sinterklaasavond als je het viert.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ook op tijd voor de staking
Mooie achtergrond
ha ha ha
Groetjes Gea

Unknown zei

Waar heb jij die papieren zakjes vandaan
Ik had ze laatst op Ameland gezien maar in enschede kan ik ze niet vinden
groetjes gea

crea annemieke zei

Hoi Marleen,

Dat dacht ik ook al hoe kom je aan papieren zakjes?
In elk geval heel leuk bedacht!

groetjes Annemieke

DEKAKDO zei

De zakjes die ik gebruikt heb lagen nog in mijn kast.
Ze zijn al wel zo'n 3 jr. oud.
Ik kan ze tot nu toe ook nergens kopen.
Ik blijf zoeken.
Groetjes, Marleen.

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wat spannend allemaal zeg.
super leuk allemaal.
liefs mar