Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zondag 10 juni 2012

POST.





Zomaar.

Post van Judy.

Zij was haar kast aan het opruimen en zag mijn postje over de gehaakte sieraden op mijn blog.
En ze bedacht dat ik dit garen goed zou kunnen gebruiken.

Klopt helemaal Judy.

Ik ben er super blij mee.
En dankjewel voor je spontane aktie.

Neem een kijkje op haar blog. Ze maakt prachtige aquarellen.

Deze 2 kettingen heb ik gehaakt.
Achtergrond: Ariadne at home.

9 opmerkingen:

Judy zei

Heb je dat er al mee gemaakt?? Prachtig! Ik wist wel dat het bij jou beter terecht was dan bij mij achter in een kast. :) Dat kleine klosje zilverdraad heb ik ooit eens gebruikt om mee te breien met de gewone draad.
Veel plezier ermee, Marleen!

Hannie de Beer zei

Prachtig!! Heel bijzonder deze sieraden.
gr. Hannie

Jolette zei

Leuke post!
Daar weet jij wel raad mee!!!

jokiedebeer zei

Wat ontzettend leuk dat dat zo spontaan wordt aangeboden, en er ook iets prachtigs van gemaakt is.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat gaaf dat je materiaal krijgt angereikt Marleen.Leuk hooor. Je kettingen zjn echt prachtig.
groetjes Marja

Anneke zei

Heel mooie kettingen!

Berlinde zei

Leuke post heb je gekregen Marleen, en je hebt er mooie kettingen van gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

ida zei

leuk zulke post! .. en al goed
gebruikt; 't zijn mooie kettingen
geworden.

groetjes Ida

Jeany zei

Nou volgens mij krijgt tgw iedereen wat, ik zie overal leuke kadootjes voorbij komen, hahaha, dit is ook weer super lief en de kettingen, helemaal Marleen, fototje laten zien graag terwijl je het draagt. ;))