Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zaterdag 12 november 2011

ZELFDROGENDE KLEI.

Ik ben ook nogal gecharmeerd van zelfdrogende klei.
 En bij Hobbyfun hebben ze van die fijne 3D Diam's verf.
Hiermee heb ik deze kleivoorwerpen beschilderd.

13 opmerkingen:

fieve zei

Leuk!!! Ziet er zeer kunstig uit!!

fieve zei

Leuk!!! Ziet er zeer kunstig uit!!

Unknown zei

En dit is ook al zo mooi

Judy zei

Ziet er leuk uit Marleen!
Hoe heet deze klei? Jaren geleden heb ik eens allemaal mini groenten en fruit gemaakt voor het poppenwinkeltje, maar ik weet het merk klei niet meer. Was heerlijk om mee te werken.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marleen,

Je setje ziet er stijlvol uit ! Ga je het schilderen?

Ik heb dat ook sneldrogende klei, maar doe er eigenlijk niks mee, de kindjes wel die vinden dat leuk om met klei te werken.
Ons dochter had net een boek van de biblitheek meegebracht , voor met klei diertjes te maken.

Groetjes, Jaimie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Marleen wat is dit mooi. Erg gaaf gedaan. Vroeger maakte ik al mijn poppen met zelfdrogende klein. Nu eigenk niets meer. Maar dit setje mag zo in mijn kamer staan hoor. Prachtig.
Fijne zondag en groetjes
Marja

Anneke zei

Mooi hoor!

Bianca Kalksma zei

Heel mooi! Ik dacht dat het de kleikleur was van de schaal met het kommetje. Erg mooi en ook zo precies allemaal, ik doe het je niet na! Je krijgt wel spontaan zin in de zomer als je de schaal en het kommetje ziet, zeker zo met het zonlicht erop!

Esther zei

Prachtig, groetjes Esther.

Elizabeth zei

Wat leuk zo zeg, vooral niet schilderen. Goed idee.

Jeany zei

je bent goed op dreef meissie, ziet er goed uit. Nu nog kopke thee erbij ☺

Jolette zei

Wat mooi Marleen!!!
Ziet er geweldig uit!

Hermien (Sproet) zei

Wauw, wat een enorm werk!! Mooi geworden, Marleen!