Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 31 december 2010

OLIEBOLLENSCHAAL.

DEZE WEEK ZAG IK

De zelfbeschilderde oliebollenschaal weer uit de kast tevoorschijn komen. :-)
Nu de oliebollen er nog in.
Jammie, jammie.
GELUKKIG NIEUWJAAR!

Deze week heb ik ook een 3e blog gemaakt met schilderijen en evt. kunst.
http://dekakunst.blogspot.com/

8 opmerkingen:

Claire zei

Alvast een gelukkig nieuwjaar en geniet van de oliebollen!!

Roos zei

Zelf geschilderd? Wauw ;-)
Een hele fijne jaarwisseling gewenst!

Francien zei

Een heel gelukkig nieuwjaar Marleen en een fijne en veilige jaarwisseling....je schaal is hartstikke leuk!!
groetjes Francien.

Daan zei

Gelukkig 2011!!

en wauw, een geweldige oliebollenschaal. supers!

sillie zei

oh leuke schaal !!! fijne jaarwisseling!

*Astrids Atelier* zei

Wat een leuke dingen weer... jij ook een heel gezellig en creatief 2011 toegewenst!!
Groetjes Astrid
PS: wat is je hulstaquarel moooooooi!!!

Jeany zei

een heel gelukkig nieuwjaar marleen, met vooral veel mooie, creatieve, gezonde wensen. Lieve groeten van janine

kronova zei

je zou niet alleen je vingers maar ook de schaal erbij opeten.