Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

maandag 1 november 2010

AQUARELLEN ZIEKENHUIS ZUTPHEN

Het voormalige ziekenhuis.
"Het spittaal"
Het nieuwe "Gelre"ziekehuis.
Voor een expositie in het nieuwe ziekenhuis te Zutphen heb ik deze aquarellen gemaakt.

5 opmerkingen:

Hermien (Sproet) zei

t blijft natuurlijk een saai gebouw ;) maar je heb het prachtig geschilderd!, zo met die bomen en waterpartij! Knap gemaakt!

Esther zei

wat een mooie schilderijtjes, ik vind de kleuren erg mooi. Groetjes Esther.

Francien zei

Teneerste heb je ze prachtig geschilderd Marleen... ook ik heb niks met ziekenhuizen als schilderij aan de muur in huis...maar ik kan me ze zo maar voorstellen in een wachtruimte of in de lange gangen of achter de receptionistes van het nieuwe ziekenhuis....prachtig gedaan!!
groetjes Francien.

Liene zei

Grappig om deze schilderijen te zien. Mijn zoon is in het Spittaal geboren. In de wetenschap dat het gebouw afgebroken gaat worden heb ik van de zomer wat foto's gemaakt, zodat later zoon kan zien in welk gebouw hij geboren is ... En wat kan jij mooi schilderen zeg!

Jessica zei

Mooi zeg! Ik heb zelf wat meer met cq index.