Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zaterdag 30 oktober 2010

VERSIERDE KAARSEN.

Ook leuk om met kinderen te doen.
Ik heb stickers op kaarsenpapier gekocht.
Dit leg je een paar seconden in het water en schuif je daarna op een kaars.
Toen nog glitters aangebacht.

Ingepakt en er een hanger aan gehangen.
Leuk aardigheidje.


3 opmerkingen:

Katleen zei

dit is leuk nu de kerstdagen weer naderen om een cadeautje te geven met een eigen tintje eraan en inderdaad met de kinderen is het een leuke knutseltijd om samen door te brengen

Jeany zei

hee je hebt hier de boel opgefleurd, :)) leuk Marleen, en die akarsen zijn echt helemaal te gek.
fijne zondag, grusse van Janine

Hermien (Sproet) zei

Leuk presentje!! enneh, die plexi hangers, die ken ik!! (Wibra, vorig jaar?? Ik heb ze ook.. ;) )