Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

donderdag 16 mei 2013

RESTJES.

Een tasje gehaakt om de restjes op te maken met een snelle cartoon op de achtergrond.

Even proberen of dit postje binnenkomt bij andere bloggers, want tot nu toe stagneert dat stukje nog steeds.
Vervelend.

2 opmerkingen:

Jolette zei

Wat leuk dit tasje!
Grappige cartoon!

Unknown zei

Leuke manier om restjes op te maken
En je snelle cartoon is ook al zo leuk
Ik heb deze post niet gezien op mijn blogrol maar wel op Google Reader
Heel vreemd
Liefs uit Boekelo