Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zondag 1 april 2012

PAARS PASEN.

Een netje gehaakt en een eitje gepuncht.

Op weg naar Pasen.

Ik kon al lang geen foto's en linkjes meer plaatsen in de "zijbalken". Zie DEKAkado.
En ook de banner kon ik niet meer veranderen. Gisteren kon ik zelfs geen foto's meer plaatsen.
En dat laatste "probleem" had ik bij anderen ook al gesignaleerd.
Ik heb nog geprobeerd om foto's van Picasa af te halen, maar dat ging niet zoals ik had gedacht.
Kortom......ik heb betaald. Voor het bedrag hoef je het niet te laten, want dat is, naar keuze weinig.
Het was erg fijn dat ik meteen daarna alles weer kon plaatsen, veranderen en aanvullen op mijn 4 blogs.

Ik vind het al mooi, dat het zo lang gratis kon. Nietwaar?

Blogger, dankjewel.


4 opmerkingen:

Judy zei

Ok, gelukkig dat je weer foto's kan plaatsen, Marleen! Want anders hadden we deze mooie werkjes gemist! Groetjes, Judy :)

Unknown zei

Heerlijk Pasen
Mooi in het paars
En hopelijk met mooi weer

Thuis bij Tjits zei

oh ja dat probleem verwacht ik ook nog! inderdaad is het fijn dat het zolang gratis kon en ook fijn dat je nu weer naar hartelust foto's kunt plaatsen! krijg je daar vanzelf melding van dat je ruimte kunt kopen? of is dat allemaal heel ingewikkeld?
ik ben ook zo blij dat ik weer kan internetten en dus ook bloggen, heb wel in de rats gezeten van de week, was zo bang een groot deel van mijn foto's kwijt te zijn! ik heb wel een backup maar daar stond heel dom lang niet alles op, ben nu druk bezig alles op dubbele schijven te zetten!

een fijne week en lieve groet van Tjits

Anneke zei

Inderdaad weinig geld voor heel veel ruimte he nu. Kan je onbeperkt blijven posten, heerlijk :)