Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

zaterdag 7 april 2012

HAPPY EASTER.


Via deze kaart wensten Bianca en André ons fijne Paasdagen toe.
Dankjewel!

 Op het kaartje staat de kip, die volgens de transfermethode tijdens onze creatieve dag onder de witte acrylverf of gesso tevoorschijn kwam.

Bianca heeft er een prachtige kaart van gemaakt en dat is al een kunst op zich.
 Want de transfertechniek kan dan wel gelukt zijn, maar dan moet je er bijv. nog iets mee maken.
Nou dat is zeker gelukt.

Bianca is vandaag jarig.
 Ik heb haar deze creaties gestuurd.
 Het doosje is beplakt met kleine stukjes eierschaal. En daarna gelakt.

Ook via deze weg wil ik iedereen goede Paasdagen wensen.
 En ik hoop dat iedereen van en met  elkaar kan genieten.


6 opmerkingen:

Jeany zei

Super leuk en zeer creatief wat je voor haar maakte, die kipkaart heb ik al bewonderd bij de jarige zelf, mooi hoor!! Fijne feestdagen van mij voor jullue!!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marleen,

Prachtige paas-creatie !!

groetjes, Jaimie

Thuis bij Tjits zei

wat zie ik weer mooie creaties!!

ik kom je op deze mooie zonnige paasmorgen nog een heel fijn paasweekend toewensen!

lieve paasgroetjes van Tjits

Willy zei

Wat een prachtig kadootje heb je voor Bianca gemaakt daar is ze vast héél blij mee!!

Anneke zei

Prachtig doosje!

Bianca Kalksma zei

ja, daar was ik héél blij mee met deze prachtige post :) :)