Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

donderdag 13 oktober 2011

AMUSE.

Tijdens een familie-etentje mocht ik het voorgerecht verzorgen.

Ik heb gekozen voor een amuse.
Een kaaspepertje op een bedje van dille.

De bestekdoosjes maakte ik met de scorpal.
Het was extra klein bestek voor een klein hapje.


10 opmerkingen:

Judy zei

Prachtig, te mooi om op te eten bijna!

Unknown zei

Ziet er goed uit

Jeany zei

super leuk Marleen, helemaal mijn ding natuurlijk, haaha

Jolette zei

Wat een leuk idee om zo je dinertje te starten!

Thuis bij Tjits zei

ziet er lekker uit! en wat origineel om een klein bestekdoosje erbij te maken!

lieve groetjes, Tjits

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

wat een super leuk en mooi idee Marleen. En een erg mooie uitvoering natuurlijk. Lijkt me ook erg lekker.
groetjes Marja

Bianca Kalksma zei

Wat origineel! En natuurlijk prachtig uitgewerkt ;)

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marleen,

Wat een plezante doosjes heb je ervoor gemaakt en het hapje ziet er goed uit !

Groetjes, Jaimie

Elizabeth zei

Wat mooi zeg.. en wat een leuk idee ook weer.

Elizabeth zei

Schitterende doosjes!! En het hapje ziet er ook prima uit. Bedankt voor je reactie op mijn blog.