Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 1 juli 2011

TEXTIELKUNSTBUS.

Met Gea naar Oldenzaal.

Gisteren alweer een dag met een gouden randje.
 Om ong. 10.00u. zou ik bij Gea zijn. Door de binnenlanden naar haar toegereden. Wel met de tom tom, anders was ik er nu nog niet geweest. :-)

Gea verwelkomde mij met een heerlijk bakje koffie. Ze liet me de kunstzinnige tuin zien en daarna ....op naar Oldenzaal.
 Een quiltwinkel, zoals je ze niet vaak ziet. Althans ik niet. Heerlijk snuffelen en kopen natuurlijk.

Omdat we dezelfde interesses hebben is het winkelen extra leuk. We gingen met veel inspiratie huiswaarts.

Gea hartelijk bedankt voor de fijne, inspirerende dag.

We hebben een textielkunstbus project bedacht. De Textielkunstbus
Hierover kun je op http://www.opoesnieuwtjes.blogspot.com/  en http://www.dkquiltart.blogspot.com/ meer lezen.



Deze tas heb ik gemaakt van een oud t-shirt.
 Ik heb er eerst de mouwen afgeknipt en daarna de v-hals uitgediept.
 De berenklauw heb ik getekend met 3Dverf en ook heb ik textielverf voor de achtergrond gebruikt.
 Knopen in dezelfde kleurstelling er op genaaid.

Dit werkstuk heb ik ook meegenomen naar de HobbyFun leidstersdag in Nijmegen.
 Daar ontmoetten de leidsters elkaar om tevens een paar workshops te volgen.
 Ook deze dag heb ik volop genoten en kwam vol inspiratie en energie thuis.
Leuk om alle ideetjes weer door te geven, zowel aan volwassenen als aan kinderen.


5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuk TEXTIELKUNSTBUS idee die grappige tas van jou
Het zou zo maar een zijweg kunnen zijn
Groetjes Gea

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hoe creatief. Geweldig en wat een prachtig resultaat plus een fantastisch fijne dag zo samen. leuk hoor.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Unknown zei

Je link werkt niet
Groetjes

Het zonnetje in huis zei

Hallo Marleen,

het was een toffe dag zo te lezen en die tas heb je wel echt leuk gemaakt hoor !!

Groetjes, Jaimie

Yvonne zei

Jullie hadden een super leuke dag als ik het zo lees, leuk hoor! En wat een leuke, vrolijke en zonnige tas heb je gemaakt van een oud t-shirt, geweldig!
Groetjes van Yvon