Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

maandag 6 juni 2011

URBAN INTERVENTION.

Nav. een opdracht van HET ZOMERKAMP maakte ik deze foto's.
 Dit zijn artistieke ingrepen in je omgeving. (Urban intervention)

De speelgoedimker haalt de honing UIT de pot.


3 opmerkingen:

Unknown zei

Heel grappig, leuke foto's
Dus je bent nu op zomerkamp?
Dan hoop ik dat je geen heimwee krijgt, daar had ik altijd last van op kamp
Maar toch waren het wel mooie tijden
Geniet er van
Liefs Gea

Jeany zei

wat een grappige foto en mannetje, ben benieuwd wat de opdracht was, krijgen we meer te zien hier van het zomerkamp?? ben wel erg benieuwd, deze foto is in elk geval heeel geestig!!!

DEKAKADO zei

Ja hoor, jullie krijgen meer te zien van het zomerkamp.:-) Groetjes, Marleen.