Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

donderdag 9 juni 2011

MARIT'S CREATIEF ZOMERKAMP.

Voor deze opdracht mocht je 3 a 4 titels uitzoeken uit je boekenkast of bij de bieb waarmee je een gedichtje oid. in elkaar kon zetten.
Aangezien ik nogal veeeeeel boeken heb, was de keuze snel gemaakt.
Ik heb er een foto van gemaakt en deze gecombineerd met de onderste foto uit mijn archief.
Ik vond het een toffe opdracht en kijk nu anders naar de titels van boeken. Vooral als er veel boeken bij elkaar staan. Zo leuk.



8 opmerkingen:

Anneke zei

Supermooi gedaan, wat een leuk gedicht is het geworden!

Jolette zei

Dit is een leuke opdracht Marleen!
Je hebt hem ook super uitgevoerd!

Thuis bij Tjits zei

wow wat leuk gedaan!!

ik herken ook wat titels, staan hier ook in de kast:)

lieve groetjes, Tjits

Unknown zei

En zo is het
KOM OP VOOR JE ZELF

Agnes zei

In één woord"subliem!
Lieve groeten,
Agnes

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Marleen dit is super. En het geciht is inderdaad waar. Erg mooi bij elkaar gedaan.
groetjes Marja

Jeany zei

kijk daar komt de ware kunstenaar naar boven, meid wat is dit geweldig, en ik vind de context van het geheel, wat het uitbeeld, helemaal toptoptop!!

Bianca Kalksma zei

Wat creatief! Super de titels zo achterelkaar en dan de foto in zn geheel! Wat een leuke berichten heb je weer op je blog staan, de vioolgeurzakjes, zo netjes gemaakt! en je bent dus bezig met het zomerkamp, wat leuk! Ik wens je daar heel veel plezier mee!! Fijne Pinksterdagen toegewenst!