Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 17 juni 2011

GEBAK.

Even met fotoshop een mozaiekje van gemaakt.
(voor de mozaiekliefhebbers.)
Deze week zag ik veel taart en gebak, omdat we jarigen hadden buiten de deur en zelfs een bruiloft.

Deze heb ik nagetekend met kleurpotlood.
 En het grapje vind ik zelf dat ik het chocolaatje met Diam's 3Dverf , hobbyfun heb gefabriceerd.
Ligt er dus lekker dik boven op.

Jammie.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Je bent creatief geweest!! Wat je met zo'n fotoverwerkingsprogramma al niet kunt doen!

Mooi woord voor scrabble niet?

Fijn weekend.

Liefs Thea♥

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Het gebakje ziet er heel smakelijk uit en de mozaik ervan vind ik geweldig. leuk gedaan.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Roos zei

Mmm ;-D

Anneke zei

Altijd leuk wat ik hier zie, dit ook weer!

Unknown zei

Ik ben gek op gebak, met heeeel veel slagroom

Elizabeth zei

Wat een geweldig idee. moet toch maar eens gaan fotoshoppen. Je zou van dit "patroon" haast een patchwork ding maken.

DEKAKADO zei

Ja ,dat had ik ook al bedacht. Handig en leuk. Een patchworkdeken/schilderij van je eigen foto. Nou, wie weet. Als ik er 1 voor je om moet zetten. Mailen. Liefs, Marleen.