Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

vrijdag 26 november 2010

AQUAREL. Bos bij huize 't Velde, Warnsveld.

Zo zag het bos er afgelopen zondag nog uit, maar als het gaat sneeuwen zal het weer een geheel ander plaatje geven.
Ik heb het even vastgelegd in 2 aquarelletjes.

9 opmerkingen:

Saartje zei

Wauw, Marleen die zijn prachtig!
Echt knap!

Groetjes, Saartje

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Die zijn mooi, kijk zoiets zou ik ook wel willen kunnen!!! Hihihi....wie weet!!Voorlopig kom ik maar genieten bij jou! Zo knap gemaakt!

Bedankt voor het plaatsen van de Give away!

Ik vind het toch wel leuk om te doen, geloof ik! En ik heb zo getwijfeld!

Fijn weekend, groetjes Thea

Katrientje vanalles zei

heel erg mooi zijn die werkjes. :-)

Unknown zei

Dat zijn mooie aquarelletjes het bos is een bron van inspiratie in ieder jaargetijde
En mijn dochter vind mij niet altijd een leuke moeder hoor
Groetjes Gea

Roos zei

Mooi! Komt er t.z.t ook een besneeuwde versie?
Als je zin hebt om mee te doen met DWZI, laat maar even weten!

Jeany zei

prachtig marleen, wat is het toch mooi als je zo kunt schilderen!! echt prachtig!!

Daan zei

Wat leuk dat je meedoet met DWZI en wauw wat een mooie bijdrage!
Ik zet je bij mijn DWZIlinks!

crea annemieke zei

Hallo Marleen,

Ik vind het leuk dat je mijn volger bent geworden, en een reactie hebt geplaatst. Zodoende heb ik bij jou ook een kijkje genomen, wat een mooie creativiteit.Mijn complimentjes hoor! Ik ga jou ook volgen.
Fijne dag en veel knutselplezier.Wellicht komt er een mooie tijd aan , S N E E U W

greet's foto's zei

wauwwww,,wat zijn die mooi,een plezier om naar te kijken.lief dat je langs kwam,bedankt hoor

oma nijn