Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

maandag 18 oktober 2010

HERFSTKAART.

Een herfstkaart.
Ik heb mij heerlijk laten inspireren door een blog van Francien.
http://franciensbloggie4.blogspot.com/
De pompoen heb ik getekend en ingekleurd met pastelpotloden.
Toen uitgeknipt, opgeplakt en er van alles omheen getekend, ed.
Lint en labeltje van Action.
De tijd vloog om.

4 opmerkingen:

Hermien (Sproet) zei

Herfstig kaartje, Marleen, knap dat je zo kunt tekenen, ook qua achtergrond! (al hou ik, persoonlijk meer van wat heldere kleuren, dat is natuurlijk een kwestie van smaak ;) )

DEKAKADO zei

Hoi Sproet.
Bedankt voor je informatie over het plaatsen van een link op een ander blog. Lief van je!
Het is gelukt. :-)
Soms lastig, soms handig, want
ik vind zoooveeel stijlen mooi.
Op DKcreatiefblog plaats ik de herfstachtige kleuren en op DEKAKADOblog de frissere kleuren.
Liefs, DEKA, Marleen.

Esther zei

Wat een mooie herfstkaart. Groetjes Esther,

Francien zei

Zooooo....wat mooi gemaakt Marleen!! en leuk dat je op mijn kaartenblog bent wezen snuffelen en ik je heb kunnen inspireren met mijn pompoen kaartje......daar deed ik het voor!! Jouw kaart is echt heel mooi geworden...
Omdat de uitgaven voor nieuw designerpapier en alle andere nieuwe dingen die haast elke week wel nieuw uitkomen voor het kaartenmaken mij te prijzig werden..heb ik besloten met mijn andere hobby`s verder te gaan...die zijn ook duur genoeg en je kunt het geld maar één keer uitgeven toch? wat een prachtige aquarel op je andere blog...succes met de give-away...groetjes Francien.